Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Ruska trgovina so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Ruska trgovina (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p., Martinova 19, 2000 Maribor, matična številka: 3634183000, davčna številka: SI96431911, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Ruska trgovina).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Ruska trgovina, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Ruska trgovina in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Ruska trgovina prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Ruska trgovina, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Ruska trgovina pa postane član Ruska trgovina. Tako gost kot član Ruska trgovina (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Ruska trgovina. 

Obiskovalec lahko registracijo za člana Ruska trgovina opravi tako prek spleta kot prek mobilne aplikacije Ruska trgovina enkratni vpis kot gost Ruska trgovina pa je omogočen samo prek spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član Ruska trgovina pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Ruska trgovina nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na ruskatrgovina.si@gmail.com. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Nakup določenih artiklov, ki so na zalogi na posameznem prevzemnem mestu RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p., je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino Ruska trgovina in sicer po Redni ceni.

Dostopnost informacij

Ruska trgovina se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

1.     podatke o podjetju Ruska trgovina (ime in sedež podjetja, matična številka),

2.     kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

3.     bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

4.     dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5.     pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

6.     cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

7.     način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

8.     časovno veljavnost ponudbe,

9.     rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

10.  pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Ruska trgovina ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cena v spletni trgovini Ruska trgovina je prikazana kot Spletna cena ter Redna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Ruska trgovina (to je za uporabnike, ki Ruska trgovina zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik Ruska trgovina postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Ruska trgovina ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Ruska trgovina. Na prevzemnih mestih so posamezni artikli na voljo za nakup ter sta na njih prikazana Redna cena in Spletna cena.

Redna cena pa je cena, ki velja za neregistrirane uporabnike, ki niso člani Ruska trgovina ali gosti Ruska trgovina in želijo kljub temu opraviti nakup na enem od prevzemnih mest / poslovalnic RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p.

Najboljša ponudba dneva

Najboljša ponudba dneva je posebej znižana cena artikla, ki velja v obdobju 24 ur (od 0:00 do 23:59 tistega dne) za določene artikle, ki so v ponudbi Ruska trgovina označeni s popustom in veljajo do odprodaje zalog. Ob artiklu so navedeni odstotek znižanja glede na Redno ceno in najboljša ponudbo - cena dneva.

Oznake artiklov

      Artikel z oznako "Novosti" je na novo dodan artikel v ponudbo Ruska trgovina. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.

      Artikel z oznako "Odlična cena" kupcu omogoča nakup artikla po posebej ugodni ceni glede na spletno ceno.

      Artiklu z oznako "Priporočamo" prodajni svetovalec Ruska trgovina zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širokemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in Ruska trgovina zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Ruska trgovina in kupcem je v spletni trgovini Ruska trgovina sklenjena v trenutku, ko Ruska trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Ruska trgovina kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Ruska trgovina.

Načini plačila

Ruska trgovina omogoča naslednje načine plačila:

      z gotovino ob prevzemu*

      z nakazilom na račun  Ruska trgovina po ponudbi/predračunu**

      s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, (preko spletnega plačila), BA Maestro, Diners club)*

      z obročnim plačilom na 3, 6 ali 12 obrokov s kartico DINERS club preko spletnega plačil.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Ruska trgovina po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Na prevzemnih mestih RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p. je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners Club - le za imetnike novih kartic). Plačilo z vrednotnicam ni mogoče.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na ruskatrgovina.si@gmail.com za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Izdaja računa

Ruska trgovina po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za kupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Ruska trgovina, ki so RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik Ruska trgovina postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Ruska trgovina ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Ruska trgovina. Prek mobilne aplikacije Ruska trgovina je omogočena izključno registracija kot član Ruska trgovina.

Redna cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Artikli so na voljo za nakup po Redni ceni izključno na prevzemnih mestih RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p. Kupci lahko tudi na prevzemnih mestih opravijo registracijo za člana Ruska trgovina ali oddajo naročilo kot gost Ruska trgovina in s tem, ko RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p. zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne cene. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki. Kadar pa je pri artiklu Redna cena prečrtana, pomeni, da imajo registrirani kupci spletne trgovine Ruska trgovina možnost artikel kupiti po Spletni ceni.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Ruska trgovina kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Na prevzemnih mestih RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p. so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njegovi ceni iz spletne trgovine Ruska trgovina. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

      plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,

      po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Ruska trgovina.

Darilni bon Ruska trgovina

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Ruska trgovina.

Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini Ruska trgovina. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati s plačilno ali kreditno kartico. V primeru večjega naročila darilnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na ruskatrgovina.si@gmail.com. V tem primeru je možnost plačila po predračunu. Veljavnost darilnega bona je 3 mesece od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.

Uporaba darilnega bona:

      Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

      V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi. Če želite unovčiti več bonov, ločite posamezne kode s presledkom ali vejico.

      Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.

      Nato samo še oddate spletno naročilo.

Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se koda za popust lahko vnese samo ena. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete tako, da posamezne kode ločite s presledkom ali vejico.

Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.

Več o darilnih bonih si preberite tu.

Darilne kartice Selectcard Ruska trgovina

Darilna kartica Selectcard Ruska trgovina ne velja kot darilni boni. Z unovčenjem kartice prejmete darilni bon spletne trgovine Ruska trgovina na svoj elektronski naslov. Darilno kartico Selectcard Ruska trgovina unovčite na spletni strani www.selectcard.si, kjer se registrirate ter v nekaj trenutkih prejmete elektronski darilni bon spletne trgovine Ruska trgovina. Darilni bon velja za nakup izdelkov v spletni trgovini Ruska trgovina.

Za pomoč in informacije za unovčitev Selectcard Ruska trgovina kartice pokličite na 031 200 000, vsak delovnik med 9. in 17. uro ali pišite na pomoc@kitio.com.

Pogoji uporabe darilne kartice Selectcard Ruska trgovina:

      Kartica je brez vrednosti, dokler se ob nakupu ne aktivira.

      Kartice ni mogoče zamenjati za gotovino.

      Kartica postane aktivna v roku 24 ur od nakupa.

      Zloraba kartice je kaznivo dejanje.

      Izgubljene ali ukradene kartice ni mogoče zamenjati.

      Zavarujte kartico pred izgubo ali zlorabo.

Darilno kartico registrirajte na ime uporabnika, tako je v primeru izgube ali kraje lahko brezplačno nadomestite z novo. Obiščite www.selectcard.si. Z uporabo kartice se strinjate s pogoji Sistema Selectcard na naslovu www.selectcard.si, ki ga uporablja podjetje Kitio d.o.o.

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Ruska trgovina in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.

V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, na naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba kode za popust:

      Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

      V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.

      Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).

      Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

      Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

      Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. 

V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, za naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba promocijske kode:

      Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.

      V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi.

      V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).

      Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.

      V primeru, da želite poleg promocijske kode izkoristiti tudi kodo za popust, število kod ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov. Različne kode istočasno vnesite v polje darilni boni, promocijska koda, koda za popust in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.

      Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

      Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Bonus

Pridobitev bonusa za naslednji nakup:

Uporabnik prejme bonus ob nakupu artiklov preko spletne trgovine Ruska trgovina, ki imajo v opisu označeno tudi pridobitev bonusa za naslednji nakup (in njegovo višino).

Bonus za naslednji nakup se izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo bonusa) 14 dni od prevzema naročila, razen v primeru, če je to drugače navedeno. Vsak bonus ima svojo kodo za popust (unikatno serijsko številko), prodajalec pa ga je zavezan upoštevati kot popust za vnaprej določene artikle/kategorijo ali za katerikoli artikel (če je tako določeno), ki je naprodaj v spletni trgovini Ruska trgovina. Ob naročilu artikla z bonusom je lahko podana tudi omejitev unovčenja bonusa za naslednji nakup (glede na vrednost ali vsebino nakupa).

Unovčenje bonusa:

V priponki, ki jo uporabnik prejme na svoj elektronski naslov, skupaj z bonus kodo za popust, so definirani pogoji uporabe bonusa - običajno je uporaba pogojena z nakupom nad določenim zneskom (npr. Bonus 10 € za nakupe nad 100 €). Ob unovčenju pridobljenega bonusa mora biti vrednost vašega naročila enaka ali višja pogoj enemu znesku (Npr.: nakup nad 100 €) ali (če ni drugega pogoja) mora biti vrednost nakupa vsaj 1 € višja od vrednosti bonusa za popust. Bonus se lahko uporabi le v enkratnem znesku in ga ni možno porabiti delno. Veljavnost bonusa je 3 mesece, razen v primeru, če je to drugače navedeno.

Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se kod bonusa za popust lahko vnese toliko, koliko je v košarici artiklov. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete tako, da posamezne kode ločite s presledkom ali vejico. Število dovoljenih kod bonusa za popust, ki jih želite uporabiti znotraj enega naročila, je omejeno na število artiklov, ki jih imate v košarici (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode bonusa za popust).

Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

V primeru, da kupec izkoristi bonus, a naročilo s koriščenim bonusom kasneje sam prekliče, po lastni volji, do novega bonusa ni več upravičen.

Postopek obveščanja o nakupu

1. Ruska trgovina naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Ruska trgovina so na spletni strani Ruska trgovina vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Ruska trgovina naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ruska trgovina lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Ruska trgovina nima na zalogi v lastnem skladišču, je Ruska trgovina izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Ruska trgovina. Prek elektronske pošte Ruska trgovina kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Ruska trgovina, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Ruska trgovina ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Ruska trgovina naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ruska trgovina ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Ruska trgovina nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Ruska trgovina ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Ruska trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. Ruska trgovina v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na Ruska trgovina SMS sporočilo, ne bomo prejeli, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obnejo preko navedenih kontaktov (e-mail in telefon).

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 040 277 840 ali po e-mailu na naslov ruskatrgovina.si@gmail.com. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. Za posamezne artikle, ki so na voljo za nakup na prevzemnem mestu, izdaja računa na pravno osebo ni možna.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Podrobna navodila za oddajo naročil pravnim osebam najdete tukaj.

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Ruska trgovina, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.

Spletna trgovina Ruska trgovina pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

      z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)

      z nakazilom na račun upravitelja Ruska trgovina po ponudbi/predračunu

      s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express (preko spletnega plačila), BA Maestro, Diners club)

      z obročnim plačilom do 12 obrokov z Diners Club kartico

      odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Ruska trgovina po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: ruskatrgovina.si@gmail.com.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo tu.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p., Cesta v Mestni log 55, 1000 LJUBLJANA ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

      za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

      za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

      za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

      za opravljeno storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

      zapečatene avdio- ali video posnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

      zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;

      blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

      digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih plačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pri vračilu kriptografske denarnice, ki je varnostno kriptografska naprava, in zanjo lahko zagotavljamo vse lastnosti, ki jih ponuja le v primeru, da jo potrošnik prejme originalno zapakirano, si na podlagi 43. b člena ZVPot pridržujemo pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 80 % v primeru vračila tega izdelka.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Še več informacij si oglejte na strani Politika odstopa od pogodbe.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Ruska trgovina, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Več informacij si oglejte na strani Politika odstopa od pogodbe.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

      odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

      blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali

      vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

      artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

      artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

      artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

      je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p., Brnčičeva 39, 1000 Ljubljana. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po preteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Ruska trgovina in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Dostava

Naš pogodbeni partnerj za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si Ruska trgovina pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Varovanje osebnih podatkov

Ruska trgovina se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Načela zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Komunikacija

Ruska trgovina bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Ruska trgovina bodo vsebovala naslednje sestavine:

      jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

      pošiljatelj Ruska trgovina bo jasno razviden,

      različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

      jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

      željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Ruska trgovina izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila Ruska trgovina bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Ruska trgovina omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Ruska trgovina pregleda. Ruska trgovina ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Ruska trgovina ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Ruska trgovina dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ruska trgovina ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Ruska trgovina, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Ruska trgovina.

Omejitev odgovornosti

Ruska trgovina se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Ruska trgovina ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Ruska trgovina kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Ruska trgovina ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ruska trgovina mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Ruska trgovina ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Ruska trgovina ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Ruska trgovina v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

Pritožbe in spori

Ruska trgovina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ruska trgovina se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Ruska trgovina lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 277 840 ali po elektronski pošti na ruskatrgovina.si@gmail.com. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ruskatrgovina.si@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ruska trgovina se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spor pred sodiščem. Zato si Ruska trgovina prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 

Skladno z zakonskimi normativi RUSKA TRGOVINA, Nadiya Belec s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ruska trgovina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!




Pogoji veljajo od 1. septembra 2018.